Przedstawiamy najnowszy raport Hays Poland, poświęcony pokoleniu Z na rynku pracy. Publikacja przedstawia wyniki badania przeprowadzonego we wrześniu 2024 roku wśród blisko 450 młodych pracowników – osób do 26 roku życia z pokolenia Z – i niemal 370 pracodawców reprezentujących pozostałe, starsze generacje.
Badanie i raport zostały przygotowane we współpracy z Fundacją OFF school. Publikacja jest opatrzona patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Raport przedstawia opinie młodych pracowników oraz pracodawców na temat komunikacji i współpracy międzypokoleniowej, a także funkcjonującej kultury pracy, którą – jak wykazało badanie – młodzi chcą zmieniać. Podpowiada, jak budować skuteczne zespoły na bazie cennej różnorodności, a także zwraca szczególną uwagę na rolę otwartego i wolnego od uprzedzeń podejścia do drugiej osoby.
Pobierz bezpłatny egzemplarz raportu, aby dowiedzieć się:
co nawzajem myślą o sobie młodzi pracownicy i pracodawcy,
jakie są potrzeby i oczekiwania pracowników z pokolenia Z,
czy firmy mają świadomość, na czym naprawdę zależy młodym w pracy,
gdzie leży potencjał Zetek i w jaki sposób stereotypy uniemożliwiają wykorzystanie go,
jak budować międzypokoleniowe mosty i wzmacniać założenia DE&I w firmach.
Wypełnij formularz, aby otrzymać raport. Życzymy udanej lektury!