Ankieta satysfakcji Hays
Jak dbamy o poziom naszych usług - metodologia

Ankieta skupia się na trzech głównych zagadnieniach: ogólnym poziomie satysfakcji, poziomie satysfakcji z poszczególnych elementów procesu oraz skłonności do polecenia naszych usług kolejnym osobom.
 

Ogólna satysfakcja

Na początek, prosimy o ocenę w skali od 1-10 całości procesu, którego byli Państwo uczestnikiem. Jako, że jakość obsługi i satysfakcja naszych Klientów i Kandydatów, są dla nas kluczowe, stawiamy przed sobą duże wymagania. Jedynie 9 i 10 traktujemy jako pozytywną ocenę naszej pracy. Wszystkie pozostałe są dla nas informacją, że w danym procesie były obszary, w których możemy się poprawić. Na bieżąco kontrolujemy napływające opinie, dlatego prosimy o skorzystanie z pola umożliwiającego zostawienie dłuższego komentarza.  

Satysfakcja z poszczególnych etapów procesu rekrutacyjnego

W drugiej części, prosimy o ocenę każdego z elementów procesu. Chcemy wiedzieć dokładnie, gdzie spełniamy wszystkie wymagania, a które wymagają dalszego doskonalenia.  

Lojalność

Na koniec, pytamy jak bardzo prawdopodobne w skali od 1 do 10 jest to, że polecą Państwo nasze usługi swoim znajomym. Podobnie jak wcześniej, pozytywnie oceniamy tylko 9 i 10.  

Cel

Naszym celem jest, oczywiście, osiąganie samych 10 w każdej ankiecie. Aby było to możliwe co kwartał każdy z naszych rekruterów otrzymuje informację o tym jak był oceniany, oraz zadanie poprawy (lub utrzymania) oceny w kolejnych 3 miesiącach. Wierzymy, że dzięki temu nasze usługi będą jeszcze lepiej spełniały Państwa oczekiwania.

Hays Global Survey zasięg analiza efekty i wnioski

 

Fundacja Szczęśliwej Drogi

Wypełniając naszą ankietę pomagasz nam pomagać.

Zaufaj nam, znajdziemy najlepszego kandydata

 

Kontakt dla mediów

Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania komentarzy dotyczących sytuacji na rynku pracy, trendów w danych branżach, czy zagadnień związanych z rekrutacją oraz HR.