AB Test and Conversion Rate Optimization Specialist
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest jedna z wiodących marek oferująca swoim klientom odzież, obuwie, akcesoria, ale także kosmetyki i wyposażenie domu.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie rynków sprzedaży w regionie (21 krajów), aby dokonać właściwego wyboru klientów i docelowych odbiorców dla działalności w oparciu o globalnie dostępne struktury segmentowe w narzędziach takich jak m.in. Adobe Campaign. Ustalenie odpowiedniego podejścia testowego dla hipotezy od zespołów ds. strategii i planowania oraz handlowych. Ponadto do zadań należeć będzie monitorowanie i prezentacja wniosków i rekomendacji z testów w perspektywie krótko- i długoterminowej. Ważnym aspektem będą działania handlowe skupione na kliencie, korzystając z istniejącej struktury segmentów klientów CRM.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie zawodowe na tożsamym stanowisku w
testowaniu, eksperymentach, analizie klienta lub podobnych rolach. Wymagana jest biegła znajomość SAS, SQL lub innych języków programowania. Kluczowa jest płynna znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację.
Doświadczenie w pracy z PowerBI, Tableau lub innymi narzędziami do wizualizacji danych jest bardzo pożądane. Szukamy osoby zaangażowanej, skutecznej w działaniu, zmotywowanej, posiadającej umiejętności analityczne. Niezbędne na tym stanowisku będą zorientowanie na realizację wyznaczonych celów oraz samodzielność.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawą pracę dla jednej z bardziej cenionych marek w branży fashion. Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu UoP. Hybrydowy system pracy oraz szeroki pakiet dodatkowych benefitów.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
#LI-DNI