Digital Marketing Coordinator

Digital Marketing, Digital Coordinator, B2B,
Wiesz, jak współpracować i rozliczać się z agencjami, potrafisz działać niezależnie i samodzielnie, potrafisz działać komercyjnie, a social media nie mają przed Tobą tajemnic? Jeśli Twoja odpowiedź to TAK, to ta oferta jest dla Ciebie!

Twoja następna firma
Naszym klientem jest firma, która świadczy kompleksowe usługi IT z zakresu budowy, zarządzania, utrzymania i serwisu infrastruktury IT, ale także jest producentem oprogramowania, które należą do najczęściej wybieranych systemów klasy IT Service Management. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Digital Marketing Coordinator.

Twoje następne stanowisko

Osoba na stanowisku Digital Marketing Coordinator będzie odpowiedzialna za:
  • Planowanie i prowadzenie działań z obszaru marketingu internetowego, które mają na celu promocję autorskiego oprogramowania.
  • Zarządzanie kampaniami online.
  • Analizę działań marketingowych i przygotowywanie raportów.
  • Opieka nad stronami WWW i ich bieżąca aktualizacja.
  • Planowanie i projektowanie kampanii e-mail marketingowych.
  • Organizacja webinarów.
  • Monitorowanie rynku, trendów rynkowych i działań konkurencji.
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami (agencje SEO, digital marketingowe).
  • Planowanie i tworzenie contentu.
  • Planowanie i realizację kampanii Google Ads, administracja kontami Google Analytics.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osoby, która:
  • Zdobyła doświadczenie na podobnym stanowisku (minimalnie 3 lata).
  • Ma doświadczenie w prowadzeniu profili i tworzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn Ads).
  • Zna narzędzia: Google Analytics, Google Ads, GetResponse, ClickMeeting, Google Tag Manager, SurferSEO, Senuto Woodpecker, HotJar, WordPress, Albacros.
  • Zna zagadnienia SEO.
  • Ma umiejętności analityczne,
  • Jest samodzielna, kreatywna, wychodząca z inicjatywą, systematyczna, dbająca o szczegóły.
  • Preferowane osoby z wykształceniem w obszarze marketingu internetowego i ukończonym DIMAQ Professional.
  • Mile widziana podstawowa umiejętność obsługi programów do obróbki graficznej / wideo (Canva, Photoshop i inne)

Co zyskujesz?
Klient oferuje pracę w firmie rozpoznawalnej na rynku z silną pozycją, którą tworzą pasjonaci nowoczesnych technologi. Forma zatrudnienia w preferowanej formie przez Kandydata (umowa o pracę lub B2B). Ponadto klient oferuje dedykowany zestaw narzędzi do pracy, dofinansowanie szkoleń i kursów, prywatną opiekę medyczną, kart multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie i wsparcie zespołu w realizowanych zadaniach.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
#LI-DNI
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Technologia & Usługi internetowe
Lokalizacja
Warszawa
Obszar specjalizacji
Marketing
Nr ref.:
1189443

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Wojciech Maciazek, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Warszawa
Hays, ul. Marszałkowska 126/134

Telefon: 781501892

Podobne oferty pracy do Digital Marketing Coordinator

  • Junior Digital Content Specialist

    marketing, digital content, product content, FMCG sector, production
    Warszawa Centrum
  • Trade Marketing Specialist

    #trade #marketing #trademarketing #trademarketingspecialist #beauty
    Warszawa
  • Pricing Analyst/Marketing Analyst

    Are you an energetic and data-savvy professional with a background in an analytics or marketing function?
    Kraków
  • Business Development Manager CIS

    Sales, distribution, CIS
    Warszawa
  • Pricing Analyst

    Do you have an analytical mind and speak English fluently?
    Kraków