Dla naszego klienta, zagranicznej firmy medycznej specjalizującej się w produkcji sprzętu poszukujemy kandydatów na stanowisko IT Procurement Manager.
W nowej roli będziesz częścią globalnego zespołu zakupów w kategorii IT i Software. Do Twoich zadań należeć będzie wdrażanie strategii zakupowych oraz prowadzenie działań związanych z zarządzaniem dostawcami dla przypisanych dostawców w ramach zespołu ds. infrastruktury i aplikacji usług IT na rynki Ameryki Północnej i Europy. Będziesz współpracował ściśle z Globalnym Managee kategorii i prowadził zespoły międzyfunkcyjne w celu wdrożenia / realizacji strategicznej mapy. Działania wdrożeniowe zazwyczaj obejmują ogólne zarządzanie projektem, aspekty zakupowe kwalifikacji dostawców i zarządzania dostawcami, programy łagodzenia ryzyka oraz odpowiednie wdrożenie procesu source-to-pay, w tym treści wsparcia skoncentrowane na kliencie i preferowane metody płatności.
Główne obowiązki obejmują:
- Identyfikacja, prowadzenie i nadzorowanie złożonych projekty IT związanych z pozyskiwaniem dostawców, dostarczających SaaS, oprogramowanie, sprzęt, konserwację i usługi IT w ramach SOW.
- Odpowiadanie na potrzeby specjalistycznych interesariuszy IT i wymagania dotyczące satysfakcji z wyboru dostawcy i świadczonych usług.
- Planowanie prowadzenia i negocjowania umów na usługi IT i SaaS z dostawcami.
- Zapewnianie optymalnych warunków, szacowanie i rozwiązywanie barier wykonawczych.
- Rozwijanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z kluczowymi zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami.
- Rozwiązywanie eskalowanych problemów wynikających z operacji i wymagających współpracy z innymi działami.
- Wybieranie dostawców, prowadzenie negocjacji z dostawcami, ustanawianie i monitorowanie umów.
- Współpraca z globalnymi zespołami kategorii w opracowywaniu, komunikowaniu i zatwierdzaniu strategii pozyskiwania produktów dla przypisanych kategorii.
- Badanie i identyfikacja dostawców, którzy obniżają koszty, poprawiają warunki płatności/pozycję gotówkową, zapewniają ciągłość dostaw i spełniają wymagania jakościowe.
- Prowadzenie działań związanych z zarządzaniem dostawcami (SRM).
- Mierzenie i ocenianie wydajności dostawców oraz prowadzenie lub wspieranie programów ciągłego doskonalenia dostawców.
- Raportowanie działań projektowych i zapewnienie zgodności z politykami i procedurami zakupowymi firmy, procesami S2P, praktykami etycznymi oraz przestrzeganiem odpowiednich przepisów prawnych.
Szukamy kandydatów zainteresowanych rozwojem w międzynarodowym środowisku, posługujących się bardzo dobrze j. angielskim, poziom B2/C1. Jest to praca, do której klient nie wymaga uprzedniego doświadczenia zawodowego, w obszarze zakupów, w kategorii IT i/lub wykształcenia technicznego/IT. Dodatkowo wymagane są silne zdolności analityczne, umiejętności rozwiązywania problemów, umiejętności negocjacyjne i zarządzania projektami. Praca może być wykonywana w pełni zdalnie. Klient zapewnia sprzęt niezbędny do pracy, a także odpowiednie szkolenie wdrażające.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na czas 12 miesięcy, wynagrodzenie jest uzależnione od doświadczenia oraz pakiet benefitów (multisport, luxmed oraz ubezpieczenie). Pierwsza umowa zostanie podpisana na czas określony.
HAYS Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Telefon: +48225845650