Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem rozmów telefonicznych oraz wiadomości mailowych
Udzielanie informacji na temat usług i produktów (np. kont bankowych, dokumentów)
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta
Aktualizacja i utrzymanie bazy danych klientów
Przestrzeganie procedur i standardów firmy
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
Doświadczenie pracy z klientem (wykraczające poza retail), np. obsługa telefonów, rozwiązywanie reklamacji
Oferujemy:
Możliwości rozwoju zawodowego i awansu
Praca zdalna z terenu Polski
Pracę w międzynarodowym środowisku
Szkolenia wdrożeniowe
Pełnoetatowe zatrudnienie
Start: czerwiec 2025
--- Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361. #LI-DNI
Kliknij tutajaby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.
podsumowanie
Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Bankowość & Usługi Finansowe
Lokalizacja
Kraków
Obszar specjalizacji
Obsługa Klienta
Płaca
5700 - 6000 PLN gross
Nr ref.:
1191522
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Skontaktuj się z konsultantem
Skontaktuj się Arkadiusz Chmiel, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Kraków