Customer Service with English

Angielski, praca zdalna, KYC, AML
Kluczowe obowiązki:
  • Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem rozmów telefonicznych oraz wiadomości mailowych
  • Udzielanie informacji na temat usług i produktów (np. kont bankowych, dokumentów)
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta
  • Aktualizacja i utrzymanie bazy danych klientów
  • Przestrzeganie procedur i standardów firmy

Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Doświadczenie pracy z klientem (wykraczające poza retail), np. obsługa telefonów, rozwiązywanie reklamacji

Oferujemy:
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu
  • Praca zdalna z terenu Polski
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Szkolenia wdrożeniowe
  • Pełnoetatowe zatrudnienie
  • Start: czerwiec 2025
---
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
#LI-DNI
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Bankowość & Usługi Finansowe
Lokalizacja
Kraków
Obszar specjalizacji
Obsługa Klienta
Płaca
5700 - 6000 PLN gross
Nr ref.:
1191522

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Arkadiusz Chmiel, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Kraków
Hays, al. Pokoju 5

Telefon: 122013642