Twoja następna firma: Dla mojego klienta-jednego z wiodących w Europie producentów opakowań transportowych poszukuję obecnie Key Account Managera ds. intralogistyki. Praca na terenie całej Polski + częściowo z domu/biura.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces? - doświadczenie na podobnym stanowisku (sprzedaż B2B najlepiej w obszarze intralogistyki - magazyny itp.) - prawo jazdy kat. B - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- doświadczenie we wsparciu systemów ERP/CRM, - znajomość MS Office, - dobra organizacja pracy,
Co zyskujesz?
- możliwość ciągłego rozwoju w środowisku międzynarodowym, - udział w ciekawych projektach, - samochód służbowy do użytku prywatnego - przyjazną atmosferę w pracy, - pakiet benefitów
Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
#LI-DNI
Kliknij tutajaby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.
podsumowanie
Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Produkcja
Lokalizacja
Polska
Obszar specjalizacji
Logistyka i Zakupy
Nr ref.:
1188645
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Skontaktuj się z konsultantem
Skontaktuj się Paulina Zientek, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Katowice