Payroll Operations Specialist with french

SAP, Payroll, HR, Remote
Osoba na tym stanowisku dołączy do zespołu Payroll Operations, komunikacja odbywać się będzie głównie w języku francuskim. Wymagana jest znajomość naliczania czasu pracy i przeliczania nadgodzin według francuskich standardów.
wymagane 1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.


Opis stanowiska:
• Dostarczanie procesu administracyjnego czasu pracy oraz listy płac zgodnie z procedurami na czas
• Aktualizacja systemu czasu pracy, tworzenie raportów, przeprowadzanie kontroli jakości, obliczanie i zatwierdzanie rozliczeń urlopowych w określonych przypadkach
• Współpraca z zespołem płac w zakresie harmonogramu płac
• Czynny udział w spotkaniach z dostawcami płac / czasu / HR
• Tworzenie, prowadzenie i archiwizowanie raportów dla różnych interesariuszy oraz dostarczanie danych płacowych wymaganych przez HR, HRBP i menedżerów
• Utrzymywanie bazy danych w należytym porządku i w dobrej jakości
• Odpowiadanie na zapytania pracowników
• Wspieranie, organizowanie i ułatwianie szkoleń onboarding/Induction dla nowych pracowników oraz prezentowanie programów, procesów i narzędzi HR
• Prowadzenie szkoleń w zakresie zaktualizowanych procesów i narzędzi dla lokalnych przełożonych, HRBP i menedżerów
• Informowanie zespołu HR Services o nadchodzących zmianach prawnych, które mogą mieć wpływ na wykonywane procesy


Wymagania:
• Znajomość języka francuskiego B2 – C1
• Znajomość języka angielskiego B1 – B2
• Znaczna wiedza na temat systemów i technologii wspierających administrację personelem
• Dobre umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia
• Umiejętność wielozadaniowości i efektywnego organizowania czasu poprzez ustalanie priorytetów pracy i koncentrowanie się na kluczowych zadaniach
• Umiejętność efektywnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji.
• Koncentracja na wynikach
• Znajomość systemów informatycznych i technologii wspierających centrum serwisowe
• Znajomość metryk i raportowania HR Shared Services
• Biegłość w MS Office


Oferujemy wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, pakiet benefitów, pracę w systemie hybrydowym (praca z biura – 2/3 dni w tygodniu) lub dla osób spoza Wrocławia w systemie pracy zdalnej, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
#LI-DNI
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Czasowa
Branża/Sektor
Farmacja
Lokalizacja
Zdalna
Obszar specjalizacji
Business Services
Nr ref.:
1188511

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Manuela Szczepaniak, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Poznań
Hays, pl. Władysława Andersa 3

Telefon: 601958356

Podobne oferty pracy do Payroll Operations Specialist with french

  • AP/AR/GL poszukiwany!

    Rekrutacja dla księgowych!
    Warszawa
  • Junior/Specialista ds. Zobowiązań (Account Payable)

    Jeśli masz doświadczenie w działach Accounts Payable, Source to Pay lub Procure to Pay- nie czekaj APLIKUJ!
    Kraków8 000–9 000 PLN gross
  • Accounts Receivable Specialist

    #Accounts Receivable #AR #angielski
    Sosnowiec
  • Accounts Payable Specialist with German

    Accountant with German
    Warszawa
  • Accounts Receivable & Billing Specialist

    AR, Billing, English, OtC
    Kraków
  • Payroll Specialist

    Payroll/ Payroll Specialist/ Specjalista ds. Płac
    Małopolskie