Specjalista ds. Obsługi Klienta z łotewskim

Customer Service, Obsługa Klienta, łotewski, Latvian, English
Obowiązki:

  • Realizacja zadań zgodnie ze standardami oraz procedurami w ramach procesów obsługi zamówień, reklamacji, współpracy z magazynem w zakresie dystrybucji i zwrotów produktów
  • Wprowadzanie i realizacja zamówień od wewnętrznych i zewnętrznych klientów zgodnie z procedurami
  • Obsługa Infolinii
  • Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia w codziennym wykonywaniu czynności związanych z obsługą klienta
  • Gromadzenie opinii na temat zadowolenia i satysfakcji klienta oraz przygotowanie danych dotyczących wyznaczonych wskaźników mierzących satysfakcję klienta
  • Udzielanie informacji zwrotnej w odpowiedzi na zapytania klientów
  • Procesowanie zwrotów produktów
  • Sprawdzanie zasadności i procesowanie reklamacji i zwrotów zgłaszanych przez klientów lub Pracowników firmy oraz rejestracja wszystkich reklamacji, zwrotów oraz innych zgłoszeń i zapytań
  • Wystawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących, not kredytowych
  • Identyfikowanie luk w procesach i wdrażanie działania dotyczącego poprawy sytuacji
  • Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących działania procesów i dokumentacji, jako audytowany
  • Udział w projektach prowadzonych przez Dział Obsługi Klienta

Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość j. łotewskiego i angielskiego (w mowie i piśmie);
  • Preferowane wyższe wykształcenie
  • Doświadczenie zawodowe w Dziale Obsługi Klienta
  • Dobra znajomość MS Office (Excel, Word), Power Point, Outlook)
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Wysoki standard komunikacji i proaktywne podejście do klienta oraz rozwiązywania problemów;
  • Dokładność i systematyczność;
  • Uważność, koncentracja na szczegółach

Oferujemy:

  • Przyjazne środowisko pracy
  • Pracę hybrydową
  • Szeroki pakiet benefitów:
- Zdrowie i wellness
- Wsparcie dla rodziny
- Świadczenia finansowe
- Równowaga między pracą a życiem prywatnym


If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.



Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.


#LI-DNI
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Farmacja
Lokalizacja
Warszawa
Obszar specjalizacji
Pharma
Nr ref.:
1190096
Data ważności
27 Dec 2024

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Aleksandra Figielska, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Warszawa
Hays, ul. Marszałkowska 126/134

Telefon: 722000702

Podobne oferty pracy do Specjalista ds. Obsługi Klienta z łotewskim

  • Customer Support Specialist

    Support, Firewalls, B2B
    Kraków
  • Asystent ds. Obsługi Klientów

    obsługa klienta, angielski
    Wroclaw
  • Customer Journey Analyst

    If you have a passion for understanding customer needs and a knack for data analysis, this offer is for you!
    Kraków
  • Zastępstwa recepcyjne praca dodatkowa

    Recepcja, Administracja, Obsługa Biura
    Krakówwynagrodzenie godzinowe
  • Pracownik Biurowy

    Poszukujesz pracy biurowo - administracyjnej? Przejrzyj naszą ofertę na stanowisko Office Assistant
    Warszawa