Ankieta satysfakcji Hays
Jak dbamy o poziom naszych usług - metodologia
Ogólna satysfakcja
Na początek, prosimy o ocenę w skali od 1-10 całości procesu, którego byli Państwo uczestnikiem. Jako, że jakość obsługi i satysfakcja naszych Klientów i Kandydatów, są dla nas kluczowe, stawiamy przed sobą duże wymagania. Jedynie 9 i 10 traktujemy jako pozytywną ocenę naszej pracy. Wszystkie pozostałe są dla nas informacją, że w danym procesie były obszary, w których możemy się poprawić. Na bieżąco kontrolujemy napływające opinie, dlatego prosimy o skorzystanie z pola umożliwiającego zostawienie dłuższego komentarza.
Satysfakcja z poszczególnych etapów procesu rekrutacyjnego
W drugiej części, prosimy o ocenę każdego z elementów procesu. Chcemy wiedzieć dokładnie, gdzie spełniamy wszystkie wymagania, a które wymagają dalszego doskonalenia.
Lojalność
Na koniec, pytamy jak bardzo prawdopodobne w skali od 1 do 10 jest to, że polecą Państwo nasze usługi swoim znajomym. Podobnie jak wcześniej, pozytywnie oceniamy tylko 9 i 10.
Cel
Naszym celem jest, oczywiście, osiąganie samych 10 w każdej ankiecie. Aby było to możliwe co kwartał każdy z naszych rekruterów otrzymuje informację o tym jak był oceniany, oraz zadanie poprawy (lub utrzymania) oceny w kolejnych 3 miesiącach. Wierzymy, że dzięki temu nasze usługi będą jeszcze lepiej spełniały Państwa oczekiwania.
Media contact
Contact the PR Team for more tailored support, including access to spokespeople, case studies, targeted articles or comment, bespoke research for your publication