Ankieta satysfakcji Hays
Jak dbamy o poziom naszych usług - metodologia

Ankieta skupia się na trzech głównych zagadnieniach: ogólnym poziomie satysfakcji, poziomie satysfakcji z poszczególnych elementów procesu oraz skłonności do polecenia naszych usług kolejnym osobom.
 

Ogólna satysfakcja

Na początek, prosimy o ocenę w skali od 1-10 całości procesu, którego byli Państwo uczestnikiem. Jako, że jakość obsługi i satysfakcja naszych Klientów i Kandydatów, są dla nas kluczowe, stawiamy przed sobą duże wymagania. Jedynie 9 i 10 traktujemy jako pozytywną ocenę naszej pracy. Wszystkie pozostałe są dla nas informacją, że w danym procesie były obszary, w których możemy się poprawić. Na bieżąco kontrolujemy napływające opinie, dlatego prosimy o skorzystanie z pola umożliwiającego zostawienie dłuższego komentarza.  

Satysfakcja z poszczególnych etapów procesu rekrutacyjnego

W drugiej części, prosimy o ocenę każdego z elementów procesu. Chcemy wiedzieć dokładnie, gdzie spełniamy wszystkie wymagania, a które wymagają dalszego doskonalenia.  

Lojalność

Na koniec, pytamy jak bardzo prawdopodobne w skali od 1 do 10 jest to, że polecą Państwo nasze usługi swoim znajomym. Podobnie jak wcześniej, pozytywnie oceniamy tylko 9 i 10.  

Cel

Naszym celem jest, oczywiście, osiąganie samych 10 w każdej ankiecie. Aby było to możliwe co kwartał każdy z naszych rekruterów otrzymuje informację o tym jak był oceniany, oraz zadanie poprawy (lub utrzymania) oceny w kolejnych 3 miesiącach. Wierzymy, że dzięki temu nasze usługi będą jeszcze lepiej spełniały Państwa oczekiwania.

Hays Global Survey zasięg analiza efekty i wnioski

 

Fundacja Szczęśliwej Drogi

Wypełniając naszą ankietę pomagasz nam pomagać.

Trust us, we find the best candidates on the market


 

Media contact

Contact the PR Team for more tailored support, including access to spokespeople, case studies, targeted articles or comment, bespoke research for your publication